På natten till måndagen vaknade jag upp av att hela rummet snurrade runt. Började må fruktansvärt illa, men förstod genast att det måste vara kristallsjukan som jag drabbats av. Var hos läkaren som visade mig en epley manöver som jag sen skulle göra hemma för att bli kvitt yrseln, Förskte göra manövern i går, men det slutade med att allt blev mycket värre och att jag satt framför toan och kräktes. Jag har sovit i natt på enbart en sida, för på den andra sidan jag kan jag inte sova på och jag kan inte titta åt vänster heller, för då börjar allt snurra runt och jag börjar må illa igen. Jag vet hur viktigt det skulle vara att göra den här manövern, men jag kan helt enkelt inte. Jag börjar må för dåligt av det. Sen ska jag och hälsa på min familj på lördag och måste flyga, men jag vet inte hur jag ska klara av det. Finns här någon som har varit med om samma sak och som har något tips att komma med? Hur klarar man av att göra den här manövern och utsätta sig själv för en karusell och kräkningar? Överallt läser jag hur den här manövern hjälper folk att bli friska på några dagar, men hur klarar man av det?