Annons:
Etikettvikt
Läst 1393 ggr
Råttälskaren4ever
6/23/18, 11:04 PM

Stora lår och magen putar ut

Hejsan! Är en tjej på 14 år som inte är nöjd med sin kropp. Magen putar ut fram och på sidorna. Och när jag sätter på mig byxor (brukar häva upp byxorna till magen, för att få en liten plattare mage när jag har på mig tröja) så sticker det ut vett/mage utanför byxorna. Och låren är tjocka (breda) NÅGON SOM VET NGN ÖVNINGAR ELLER VAD JAG SKA TRÄNA PÅ FÖR ATT FÅ SMALARE LÅR OCH FÅ BORT FETTET PÅ MAGEN/FÅ PLATT MAGE??

Annons:
Råttälskaren4ever
6/23/18, 11:04 PM
#1

(Smala och fastare lår/mage)

Denna kommentar har tagits bort.
Carrosh
6/24/18, 8:55 PM
#3

Det kommer sticka ut lite här och var under tiden din kropp växer, det kan inte träning få bort, utan du behöver få växa färdigt innan du vet vad resultatet blir. Träning kan man ju absolut göra ändå, men då ska det ju vara för att det ska vara kul att röra på sig och för att du mår bra fysiskt och psykiskt av det - inte för att banta eller gå ner i vikt. Kan ju också vara bra att jobba med självbilden om du mår dåligt. Ta kontakt med skolsköterskan eller UMO om du vill ha någon att prata med och behöver hjälp med just den här biten.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
6/25/18, 6:21 AM
#4

#3 Kan bara hålla med.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Råttälskaren4ever
6/25/18, 10:14 PM
#5

#3 okej tack för svar

Upp till toppen
Annons: