Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 584 ggr
Jungfru82
5/27/18, 4:24 PM

Rökning

Detta är en väldigt sjuk sak jag måste fråga om det handlar inte om mig utan om min mamma. För några år sedan klarade min mamma hålla uppe med rökningen i ett helt år och tyvärr så började hon igen. Hon vill sluta röka och när hon väl fixat 5 eller 6 dagar och känner sig så stolt så blir hon så dålig. Hon får problem med magen och får rusa på toaletten..hon blir kallsvettig och ibland kan hon få hjärtklappning och det sjuka är att hon blir bra om hon då får en cigarett eller 2 och då är det ju igång igen. Jag får aldrig några biverkningar men när hon blir så fruktansvärt så kan hon ju inte sluta. Jag tror att hon måste ha ett annat tänk..någon som har haft såhär och hur löste ni detta?

Annons:
Maria
5/27/18, 4:59 PM
#1

Hon kanske kunde pröva med nikotinhjälpmedel som säljs på apotek när hon får abstinens?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Jungfru82
5/27/18, 8:09 PM
#2

Det har hon gjort

Maria
5/27/18, 8:27 PM
#3

Det är ju oftast nikotinet som man är mest beroende av så tar hon andra preparat med ämnet så kanske det är något annat med magen som spökar?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Jungfru82
5/27/18, 8:58 PM
#4

Jag tror att det är psysiskt

Maria
5/27/18, 9:23 PM
#5

Så kan det ju vara också. Hon kanske inte har rätta viljan att sluta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: