Annons:
Etikettbarns-hälsa
Läst 843 ggr
Wilma@a
5/13/18, 9:51 AM

Ont i halsen.

Hej! Jag har så fruktansvärt ont i halsen, det känns som om jag har skärt mig i halsen. Jag har även börjat bli trött ich har ont i örat! Jag tog livmoderscancersprutan för någon dag sedan. Kan det vara det? Eller är jag bara sjuk?

Annons:
Travis D
5/13/18, 9:58 AM
#1

Tror du håller på att bli sjuk jag var hemma 2 veckor från skolan p.g.a ont i örat och svullnad käke och så ont i halsen att jag inte kunnat svälja (fick komma till skolan en dag och göra 3 nationella prov) 

Jag tog aldrig den livmoder cancer sprutan så jag vet inte hur man mår efter den (pappa tyckte det var dumt att jag skulle ta den p.g.a biverkningarna)

Lovemyselfff
5/13/18, 10:04 AM
#2

#1 Dumt? Ja du då ska vi se ifall din pappa tycker att det är lika dumt när du drabbas….

Travis D
5/13/18, 10:10 AM
#3

#2 fast om du vet om biverkningarna och hur få som faktiskt drabbas av livmoders cancer så är det större chans att du råkar ut för biverkningarna och oavsett så spelar det ingen roll nu för vi har redan tackat Nej. Och om du nu är så rädd för cancer så kan du ta din spruta och drabbas för alla biverkningar men jag är hellre frisk från båda:)

Wilma@a
5/13/18, 10:40 AM
#4

Båda har rätt! På två olika sätt!

Wilma@a
5/13/18, 10:42 AM
#5

Men båda skrämmer mig;( jag är lite rädd nu

Wilma@a
5/13/18, 10:42 AM
#6

Men båda skrämmer mig;( jag är lite rädd nu

Annons:
Sindri
5/13/18, 10:50 AM
#7

#2 av: Lovemyselfff

Det är lättare att skydda sig från HPV-viruset än från biverkningarna!
Läkemedelsföretagen har verkligen lyckats oerhört i sin marknadsförings- och lobbykampanj! Glad att min egen dotter inte gått på det.

Wilma@a
5/13/18, 11:36 AM
#8

Va? Har hon inte tagit sprutan? Fattar inte vad du vill säga med den här texten till mig? Att jag är dum i huvudet? ;(

Travis D
5/13/18, 11:40 AM
#9

#8 du behöver inte oroa dig

jag var den ända i min årskurs som inte tog sprutan. Jätte många tar den

Wilma@a
5/13/18, 12:03 PM
#10

Tack! Många i min klass kommer inte att ta sprutan! Det är väldigt liten chans att på livmodercancer! Tog bara sprutan appropå att mina vänner säger att man SKA ta den!!?

Wilma@a
5/13/18, 12:03 PM
#11

Tack! Många i min klass kommer inte att ta sprutan! Det är väldigt liten chans att på livmodercancer! Tog bara sprutan appropå att mina vänner säger att man SKA ta den!!?

Upp till toppen
Annons: