Annons:
Etikettsmärta-och-värk
Läst 738 ggr
[lifebyanki]
4/17/18, 2:15 PM

Skadat hälsenan?

Så i fredags (13/4) skulle jag träna gymnastik (som jag gör nästan varje dag) så jag är ute och ska stå på händer sen när jag landar får jag en smärta i knävecket, hade väldigt svårt att gå men hade så nära hem så jag gick ändå, kommer hem och kan varken böja benet, stödja ha det rakt, gjorde även ont när man trycker till, märker snabbt efter att det gör ont i vaden/smalbenet ner till fotleden runt till där hälsenan sitter, jag pratar med mamma och först trodde hon det var en muskelbristning eller en vanlig sträckning men när jag fortsatte förklara var hon övertygad att det ä hälsenan jag skadat, vi vet ju att den inte är av men en sträckning, nu 4 dagar senare är det lite bättre, jag kan böja på det och ha det rakt på mjuka saker som min säng och jag ha det rakt när jag står, har fortfarande en smärta i fotleden och knävecket även upp i låret, jag kan gå men inte för mycket eller snabbt, kan inte springa, hoppa, stretcha, kan liksom inte ligga i sängen så försöka ha benet i luften utan att få världens värk mest i knävecket, springer jag eller går för snabbt och mycket så kan jag inte gå, jag vill mest höra vad tror ni det kan vara? jag är en väldigt sprallig person och jag vill inte att det ska vara nåt allvarligt som gör att jag måste sitta still så mycket som jag behöver…

Annons:
Upp till toppen
Annons: