Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1166 ggr
Jungfru82
2018-04-03 21:05

Vårdepression

Vet ej vad det är för fel på mig men sedan en vecka tillbaka är inget roligt. Jag jobbar 11-19 Och jag trivs på jobbet men känner mig väldigt låg. Har en bokstavsdiagnos men den här jag haft i några år så den tror jag inte det handlar om..äter D-vitamin och berocca och det kan kännas lite bättre idag. Precis haft min mens och blöder något fruktansvärt så jag tänker köpa blutsaft i morgon. På kvällarna blir det oftast bättre. Samtidigt har vi gått över till sommartid så det kanske tar ett tag för kroppen att vänja sig. Men själv funderar jag på en vår depression vad tror ni? Går detta över av sig själv?

Annons:
Jungfru82
2018-04-03 21:07
#1

Känner mig låg , trött och har ett påklistrat leende

_Fisken
2018-04-04 05:44
#2

Känner jag sånt där på våren då köper jag direkt en förpackning Kinesisk rot.  De har hjälp mig genom tentor och jobbiga perioder.
Röd/svart förpackning. Finns på ICA tror jag.

Dessutom, har du rejält med mens och sånt så hjälper multivitamin. Min dotter blev då MYCKET bättre.  Järn/B-vitamin behövs sade läkaren till henne efter besök på VC.

Omega-3 var bra för vår andra dotter som har Aspberger.  Lugnare o stabilare i humöret. Fixade skolan lättare.

Jag bara prackar på dig en massa kurer och mediciner jag..

Jungfru82
2018-04-04 08:07
#3

Jag blir bara så tacksam för råd😁

Upp till toppen
Annons: