Annons:
Etikettsmärta-och-värk
Läst 622 ggr
[lifebyanki]
4/1/18, 2:46 PM

problem med mitt knä

jag måste bara få veta vad det kan vara för fel på mitt knä (väntar på tid hos vårdcentralen)  men kör här ändå då dom tar så lång tid på sig

förra året i januari gjorde min kompis krockben och jag ramlade och slog i knät i golvet i matsalen, benet var böjt om det spelar någon roll, knät blev svullet, fick ett blåmärke och kunde inte gå på knät/haltade väldigt mycket. Fick en tid hos vårdcentralen väldigt snabbt men han kollade lite på knät, böjde på det, frågade om det gjorde ont sen sa han att nej men det är ingen fara då knät inte är svullet (notera det var svullet) och att det var blåmärket som gjorde ont och att de skulle gå över snart. jaha najs de va inget problem liksom men 1 månad efter hade jag fortfarande lika ont och månaden efter och månaden efter.  okej smärtan minskade efter ett tag men det gjorde och gör fortfarande ont när jag slår till de, räcker att det är väldigt löst men får tillbaka exakt samma smärta som då men bara några minuter, kan få väldigt ont av att sitta still för länge, att gå för länge, vrida knät, att springa, även att ibland så känns huden helt bortdonad. men nu till det som kan vara det konstigaste och det som skrämmer mig mest i detta, precis mellan knäskålen och lårbenet är det som ett hål, det syns inte på knät men när man känner så är det ett hål, det blev så efter skadan, ibland känner jag nåt röra sig (allstå när jag känner med fingret) det gör ju ont när man petar där men till saken, vet nån vad det kan vara? hittar inget på nätet och jag får panik för vill ha en aning vad det kan vara

Annons:
Upp till toppen
Annons: