Annons:
Etiketthud
Läst 1336 ggr
Dushess
3/16/18, 6:42 PM

Råka skrapa bort ett födelsemärke

Hej! För några dagar sen råka jag skrapa bort lite av mitt födelsemärke, va inte beredd på att det skulle gå. Det blev en skorpa som nu har ramlat av, vet inte riktigt hur jag ska förklara men den blev bara ett mini litet hål typ. Men undrar om födelsemärken kommer växa ut igen? Isåfall kommer det väll inte bli större? (Det var även pigment under det som stod upp)

Annons:
Maria
3/16/18, 6:52 PM
#1

Svårt att svara på. Du får vänta och se. Större tror jag inte det blir i alla fall.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Dushess
3/16/18, 6:54 PM
#2

#1 Näe det får vi inte hoppas, men kan det bli mörkare och måste det bli upphöjt igen?

Maria
3/16/18, 7:00 PM
#3

Det får du se. Svårt att svara på. Bäst vore väl om du besöker vården och tar bort det i fall det är störande.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Dushess
3/16/18, 7:05 PM
#4

#3 Nej, det var inte störande men det satt precis vid hårfästet så råka skrapa upp det när jag borsta håret, men större vill jag inte det ska bli!

Dushess
3/17/18, 4:15 PM
#5

#3 Och måste det växa ut igen?

Maria
3/17/18, 4:16 PM
#6

Du får se vad som händer. Omöjligt att svara på.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Surpan
3/17/18, 8:29 PM
#7

Jag har gjort exakt samma. Mitt födelsemärke ser precis likadant ut som innan nu när det läkt.

/Surpan

Honestyisdead
3/17/18, 10:33 PM
#8

Om du bara skrapat det lär det ju inte ha försvunnit eller mutera ;)

Dom sitter ju ner en bit i huden så om du skrapade på ytan kommer det nog synas igen.

Minns när man tog ett från mig för att se att det var ofarligt. Man typ stansade ut det trots att det inte var stort men hålet efter var djupt.

Men du får ju helt enkelt vänta och se om det dyker upp igen och i så fall som ditt vanliga jag eller som en femma i storlek ;)

Upp till toppen
Annons: