Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1042 ggr
Maria
2018-03-08 07:44

Keratosis Pilaris tips

Jag har Keratosis Pilaris främst i ansiktet på kinderna och halsen. I viss mån benen också men det tycker jag inte är så störande.

Jag är alldeles sträv och småknottrig i ansiktet och behöver "slipa" varannan dag.  Det är ju inte farligt men bara väldigt irriterande. Det blir ju ofta värre vintertid också.

Jag har använt en mängd krämer genom åren med varierande resultat och de är ju oftast väldigt dyra. Ingen har varit särskilt bra heller.

Nu har jag hittat en som har förbättrat min hud avsevärt och det är "HTH skin repair" Den är jättebra tycker jag och den kostar bara 49 kronor. Märkte skillnad redan första dygnet.

Så det är bara ett tips🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
2018-03-08 16:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här kommer en bild på krämen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[IdaSoren]
2018-03-10 11:39
#2

Jag har KP på överarmarna och kan lägga in ett tips på en kräm för kroppen. Jag använder Jan Marini:s Bioglycolic Resurfacing Body Scrub. Den är dyr, men kommer i en jätteflaska som kommer räcka hur länge som helst för mig som bara använder den på armarna ett par gånger i veckan. Fungerar toppen, märker stor skillnad när jag har använt den och inte.

Upp till toppen
Annons: