Annons:
Etikettmotion-och-rörelse
Läst 1374 ggr
Dushess
2/23/18, 2:36 PM

Vill sluta i min sport men mina föräldrar lyssnar inte?

Jag går i gymnastik, och tävlar osv. Men känner att jag verkligen inte vill gå kvar, det går aldrig bra och blir bara sämre och tycker det är skittråkigt och har känt så här länge, och jag har sagt det till mina föräldrar men dom försöker få mig att gå kvar ett tag till tills jag kan bli ledare eller om jag kanske ångrar mig, men tycker det är så tråkigt och längtar aldrig tills träningen. Kan nån snälla ge tips hur jag kan sluta? Vill sluta så snart som möjligt men mamma säger att jag måste ha en sport, men vill sluta så snart som möjligt. Snälla hjälp?!

Annons:
Novachan
2/23/18, 2:40 PM
#1

Hur gammal är du? Vet din ledare/tränare om hur du mår? och de andra som gör gymnastik med dig? Finns det någon annan sport som du skulle velat börja med? - om du kan fråga dina föräldrar om att börja med det istället?

Maria
2/23/18, 2:42 PM
#2

Det bästa för att motivera dina föräldrar i att du vill sluta är att du kommit på något annat du vill göra istället tror jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Dushess
2/23/18, 6:47 PM
#3

#1 #2 Det är ju det som är problemet, vet ingen sport jag vill gå i:( Men har pratat med dom och dom säger att jag behöver gå terminen ut, och så får vi se sen

OlgaMaria
3/3/18, 3:49 PM
#4

Kan du inte börja på typ friskis och svettis och köra pass istället? Mycket enklare och roligare kan jag tro och så får du ju bra träning.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Halvdansken
3/7/18, 10:18 PM
#5

Varför måste man ha en sport? Det har jag aldrig haft.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Upp till toppen
Annons: