Annons:
Etiketthud
Läst 989 ggr
Dushess
2/19/18, 8:39 PM

13 och rynkor?

Ahhhh Jag är 13 och har fått ”rynkor” i pannan. Det är 3 super tunna korta streck som rynkor och dom är där vilken min jag en gör. Jag är inte torr, och sköter om min hud rätt bra. Det är väll inte åldersrynkor? Är detta normalt? (Btw gillar att sova på mage och sidan)

Annons:
Maria
2/19/18, 8:47 PM
#1

Det finns knappt någon som har en helt slät panna. Även om du bara är 13. Du får inte titta så nära hehe ;-)

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Dushess
2/19/18, 9:02 PM
#2

#1 Men bryr mycket inte så mycket om dom, vill bara inte att dom ska bli synligare. Nåt tips?

Maria
2/19/18, 9:12 PM
#3

Bästa sättet att undvika rynkor i framtiden är att akta dig för solen och att inte börja röka.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Aleya
2/19/18, 10:06 PM
#4

Och inte överdrivet göra grimaser. Rynkar man pannan mycket ja då lär det tillslut blo rynkor där.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Stallmima
2/19/18, 10:12 PM
#5

Använd solglasögon när det är soligt ute, det förhindrar att du går och kisar i solskenet

OlgaMaria
2/20/18, 8:46 AM
#6

Rynkor i pannan är en del av ansiktsuttrycket. En helt slät panna gör att man inte uppfattar personens känslor vilket bara ger ett konstigt, känslokallt intryck. Man ska ha rynkor i pannan om man är en människa.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Dushess
2/20/18, 9:10 AM
#8

#6 men dom är ju där när jag slappnar också, alltså inte bara när jag gör ett ansiktsuttryck

Maria
2/20/18, 9:15 AM
#9

#8 Det är helt naturligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: