Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1932 ggr
Råttälskaren4ever
2/6/18, 7:54 PM

Brunt slem från underlivet

Hejsan. Jag är en 13 årig tjej (fyller 14 i år). Jag har inte fått min mens än. För några veckor sedan upptäckte jag att mina trosor var bruna när jag skulle ta av mig trosorna. (Det var inte bajs) det var bara det sedan hände det inget mer. Men nu när jag badade kände jag att något hängde i underlivet. Då var det som brunt slem. Jag vet inte vart ifrån underlivet det kommer. Men det kommer inte från rumpan eller där man kissar. Utan det tredje hålet. (Vet inte vad det hålet heter) vad kan det vara för något? Det bruna slemmet….

Annons:
vallhund
2/6/18, 8:02 PM
#1

Det kommer förmodligen från vaginan (slidan) o beror förmodligen på att du snart kommer att börja menstruera. Så länge det inte luktar illa eller blir väldigt rikligt är det lugnt, du kan använda trosskydd om du vill.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Novachan
2/6/18, 8:20 PM
#2

Det bruna är förmodligen gammalt blod, alltså att du redan har börjat menstruera men i väldigt små mängder. "Slemmet" är flytningar och det är helt normalt, man brukar få mer flytningar innan man börjar menstruera (upp emot 1 år innan om jag inte minns fel). Man kan även få bruna flytningar när man har börjat menstruera ordentligt, och man kan få lite mellan mens-tillfällena = så kallade mellanblödningar. Du behöver inte oro dig, men som kvinna är det bra att uppmärksamma flytningar om de byter färg, konsistens, mängd eller lukt.

Var inte rädd för att pratat om detta med dina föräldrar, så att de kan köpa trosskydd till dig och senare bindor osv när du behöver det.

Halvdansken
2/7/18, 1:08 AM
#3

Min mens var alltid brunaktig i början och slutet. Helt normalt.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Maria
2/7/18, 9:38 AM
#4

#0 Det "tredje hålet" brukar man kalla för slidan😉

Precis som de andra beskriver så är det din mens som är i antågande. Den kan vara väldigt oregelbunden i början med bara bruna flytningar eller mer blod och det kan ta lång tid innan det så att säga blir regelbundet.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Hästar4ever
2/21/18, 7:39 PM
#5

#1 #2 #3 #4 Tack för svar. Fick mens dagen efter😂❤️

Upp till toppen
Annons: