Annons:
Etikettvikt
Läst 830 ggr
Kahja256
2018-02-04 19:47

Undervikt

Hej. Har ett problem som jag mår väldigt dåligt över.. Har alltid varit väldigt smal. Men nu börjar det bli riktigt jobbigt. Har inga former alls, är HELT platt. Vägde för ett par årsen 35 kg. Har verkligen kämpat mig upp till 39 och har nu stått stilla där i ett halvår. Äter jag lite mindre så rasar jag i vikt. Måste verkligen hetsäta för att inte gå ner. Är 160 cm. Hittar aldrig kläder, måste ha xxs. Har varit hos läkaren, eftersom jag inte är sjuk är de tydligen inget problem.. Nån som har tips på vad man kan göra för att gå upp i vikt? Vill helst väga 45, ännu hellre 50. Vad ska ja göra?

Annons:
Zadeira
2018-02-04 19:51
#1

Svårt att säga när vi inte vet hur du äter, men har du försökt lägga till fler kaloririka livsmedel?

tlover
2018-02-04 20:31
#2

Har du fått hjälp av en dietist? Du borde kunna få hjälp även om du inte är sjuk just på grund av din låga vikt

l'm back

Kahja256
2018-02-04 21:07
#3

Äter 4 "riktiga" mål om dagen. Äter rätt mycket mellan målen också. Har tvingat mig själv att ligga på 3000 kcal om dagen, har gjort i några månader nu.

[Thiah]
2018-02-05 12:19
#4

Tränar du så att du får lite muskler? Vi som är underviktiga ska äta var 3 timme sägs det. Äta mycket proteiner och lägga till extra fett. Drick fet mjölk, är pasta med smör i, tillsätt extra olja/smör i allt. Ät nötter som mellanmål mellan de vanliga målen. Finns dom som dricker över 5 liter fet mjölk per dag för att gå upp i vikt. Hur gammal är du?

Upp till toppen
Annons: