Annons:
Etiketthjärt-lungsjukdomar
Läst 1649 ggr
Rowan de silva
11/30/17, 10:56 PM

Förträngning i krankärlen

Hej

Jag haft en hjärtinfarkt och insatt en stent i 2015..men det finns mer sådana i svårställe som kan inte åtgärdas..Undrar om någon vet eller provat o lyckas med natur remedi eller läkemedel som hjälper mot förträngnigarna i hjärtat?

Annons:
Maria
12/1/17, 6:05 AM
#1

Vad säger din läkare? Har du inga mediciner idag?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Zadie
12/1/17, 9:45 PM
#2

Du ska ta de läkemedel som ordinerats. Skulle du blanda med naturläkemedel finns risken att du inte vet hur dess i sin tur påverkar dina mediciner, vilket skulle kunna vara farligt då det handlar om blodförtunnande, blodtryckssänkande, statiner m.m. som är viktigt för kranskärlen. Det du kan göra om du inte redan gjort det, om du gör det, är att sluta röka. Även fysisk aktivitet, stresshantering och en hälsosam kost är viktigt för att förträngningarna ej ska bli större.

Rowan de silva
12/1/17, 10:47 PM
#3

Jag har mina mediciner..trombyl och bloodtryck sänkande osv..

#2..jag ska tänka på det sadie..idag drack jag cynnepeppar i varm vatten..läste en u tube att de kan rengöra fettet i blodet…….Jag ursprungligen från Sri lanka..känner en man som hade stort förtränging i kärlen..När han skulle operera  mot förträngningen fick han veta det kosta ca.100000 kr ..då vägrade han ..Sen tog han en naturläkemedel medicin samtidigt mediciner….När han träffade läkaren och visade undersökningen att förträngningen förändrat i stort sätt..

Maria
12/2/17, 6:54 AM
#4

Det finns mängder med historier om människor som blivit "botade" på ena eller andra sättet från de mest märkliga åkommor men det är endast personliga berättelser så länge det inte finns några vetenskapliga grunder för det hela så att säga.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: