Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 395 ggr
Calcifer
11/15/17, 5:36 PM

Dålig känsel vid höften

Vet inte riktigt vart jag ska lägga detta. Men i över ett år nu, märker jag att vid vänstra höften, ungefär, så har jag mindre känsel än i resten av kroppen. Är lite som när ens ben/fot somnat, ni vet? Men det blir inte bättre. Det är inget som stört mig i dagliga livet så jag tänker nästan aldrig på det, men nu undrar jag ändå om det är någon som känner igen det? Bör jag kolla upp det? Det är inte helt utan känsel, men om man säger så här. Om jag nyper mig i båda sidorna vid höfterna, så gör det ont 10 på höger sida om jag använder naglar, men bara 5 på vänster sida. Det är kanske någon DM där jag inte känner lika mycket som på resten av kroppen. 

Varför jag inte kollat upp det är nog också för att det är ju på en plats där man inte riktigt tänker på det så ofta. Det är ju inte fingrar eller fötter eller nåt man använder ofta, bara en plats på kroppen som man kanske ibland har byxlinningen vid.

Men ja, någon som känner igen det? Bör jag kontakta vården?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
[Thiah]
11/16/17, 6:27 AM
#1

Så har jag haft i min ena höft men det kom efter att jag legat på höften i nästan 12 timmar under en operation. Är väldigt spinkig så hade inget dämpande fett. Är 21 år sedan nu och jag har ännu lite känselbortfall.

Upp till toppen
Annons: