Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 847 ggr
[Nillan83]
11/12/17, 12:24 AM

svullnad i magen

Hej

Jag har en svullnad/knöl i magen på höger sida.. det började för några månader sedan och då hade jag extremt ont. Har varit hos läkaren efter detta och han har känt på magen men då har de inte varit lika svullet. Tog även massa blodprover som inte visade något.. va sjutton kan de va? Det blir en större och större svullnad men den är inte där hela tiden utan det kommer och går..

Annons:
[AnimeV4]
11/12/17, 12:27 AM
#1

Kan det vara i äggstocksområdet? Jag kan själv ha lite ont i magen pga gaser på morgonen och kan då få en knöl.

[Nillan83]
11/12/17, 11:51 AM
#2

Jag vet inte.. det är från naveln och sen i hela området ner till höger ben.. det är inte små knölar utan ca 1 dm, sen är det en annan "knöl" som verkar ha "växt ihop" med denna.. svullnar även upp från naveln och uppåt magen (också som en knöl)..

Känns hel konstigt och försöker hela tiden så att min kille inte ser detta eller råkar känna vid magen..

Maria
11/12/17, 1:31 PM
#3

Kan det vara dina tarmar du känner om du är väldigt smal? När jag var magerlagd så kunde jag nästan känna hur magen arbetade och hur det flyttade sig.

Fungerar din mage?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Nillan83]
11/12/17, 3:58 PM
#4

jo jag är ganska smal men det har jag varit hela livet..  jo den fungerar ok..

Upp till toppen
Annons: