Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 3079 ggr
MagicMuggle
11/7/17, 12:19 AM

Konstant kissnödig??

Har nu under några veckor varit konstant kissnödig, det känns verkligen som att jag kommer kissa på mig NU om jag inte hittar en toalett och när jag väl går på toa kommer det oftast bara några droppar och svider oftast en lång stund efteråt. I början fick jag även ont i ryggen så fixade tid hos vårdcentral och åkte dit. Fick penicillinkur på tre dagar för urinvägsinfektion men  blev inte bättre. En vecka senare fick jag även väldigt ont på ena sidan av magen, mamma trodde det va ena äggstocken men jag vet inte. Hade så ont så kände mig yr men det gick över. Men jag känner mig fortfarande kissnödig precis hela tiden och det är jätte jobbigt. Borde jag ringa till vårdcentralen igen eller vad tror ni att det kan vara för fel? Nån som har en aning? 

Orkar inte med det här längre :(

  • Redigerat 3/23/22, 10:46 AM av DesK
Annons:
Tarotstollan
11/7/17, 12:36 AM
#1

Du bör ringa vårdcentralen igen. Låter som infektionen inte har gått över och har den det, borde de kolla dig ändå tycker jag.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
11/7/17, 6:03 AM
#2

Jag håller med. Kontakta vården igen för så ska du inte ha det.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MagicMuggle
11/8/17, 7:48 AM
#3

#1 & 2 

Ska ringa och fråga om tid igen :)

[Devya]
11/11/17, 10:48 AM
#4

Håller med övriga här. Låter som om du ännu har uvi.

För mig har det hjälpt att ta tranbärstabletter och dricka mycket. Jag hade nämligen samma problem som dig. Men kanske min uvi inte var så långt gången. Jag kände av det i två dagar innan jag började ta tabletter och dricka mycket vatten samt tranbärsjuice.

Du bör definitivt ringa och boka tid igen. Om du har fått ont så kan det ha gått långt och då hjälper det inte att försöka fixa det på egen hand!

MagicMuggle
1/28/18, 5:06 AM
#5

blev inte att jag fick nån ny kur så slutade med att jag fick gå runt och ha ont i över en månad, men nu är det bra igen iaf :)

Upp till toppen
Annons: