Annons:
Etikettsjukdom-ohälsa
Läst 557 ggr
Djur.livet
8/25/17, 6:25 PM

Är jag sjuk??

Hej jag undrar om jag e sjuk, jag har bajsat diarré i 2 veckor om inte mera,, det brukar och komma något slem när jag bara ska kissa så kommer det också slem ut, jag e 12 år och ska fylla 13:) är jag sjuk eller är det vanligt??

Annons:
Fransu
8/25/17, 6:30 PM
#1

Ja, det låter inte normalt. Du bör kontakta vårdcentral så kan dom ta lite prover och se om du åkt på nån bakterie, eller om det är något annat i magen som bråkar. Har du varit utomlands i sommar?

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

emeliiiiieee
8/25/17, 6:31 PM
#2

Så är det för mig och jag har IBS. Ett besök hos läkaren vore bra.

Calcifer
8/25/17, 6:35 PM
#3

Prata med dina föräldrar  eftersom du är så ung först, sen tillsammans bör ni boka besök hos VC!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Fransu
8/25/17, 6:45 PM
#4

#3 Klokt och så självklart råd! Prata med dina föräldrar så hjälper dom dig vidare.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Djur.livet
8/25/17, 9:12 PM
#5

Har vart i Danmark i en vecka och i Åland i en dag på sommarn:)

Djur.livet
8/25/17, 9:12 PM
#6

Vad tror ni att det kan vara?

Annons:
Calcifer
8/25/17, 9:13 PM
#7

Det är nästan omöjligt att säga. Mår du bra i övrigt behöver det ju absolut inte vara något farligt, men du bör ändå prata med dina föräldrar och kolla upp det hos VC.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: