Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 611 ggr
Azeman86
2017-08-10 23:04

Blodig avföring, magsmärtor, huvudvärk

Blodig avföring sen några gånger tillbaks, ont i magen (sen ett par veckor sedan eller så) då och då (men blir allt mer) (liksom hugger till typ vid äggstockarn fast jag bara har en kvar sen många år tillbaks pga elakartad tumör och pcos. Även fått två variga små knölar (typ finne aktiga) i fiffin typ. Har även haft huvudvärk sen en längre tid (ibland dunkar det till så dant så att jag inte ens får upp ögonen, bara svartnar till). Om det har något med saken att göra, fruktansvärt ont i handleden och även i ryggen rätt så ofta. Vi fick även vårt andra barn för ungefär 2 månader sedan med. Vad tror ni att det kan vara? Ska förstås kontakta vc på måndag eller så men ja, man spekulerar förstås lite smått.

Annons:
Azeman86
2017-08-10 23:07
#1

Magsmärtorna är kanske lite som menavärk, har ännu inte fått tillbaka den. Men förstår ändå inte blodet. Även fått barn rätt så tätt, ca 19 månader emellan. Ifall der kanske har också med saken att göra.

Haztparken
2017-08-10 23:58
#2

Beroende på mängd blod och färg så kan du behöva söka akut. Hade jag varit du så hade jag ringt 1177 och rådfrågat och ringt till VC imorgon!

Honestyisdead
2017-08-11 00:24
#3

Håller med #2. Vänta inte till måndag.

[Devya]
2017-08-12 08:03
#4

Är det mörkt/svart blod eller ljust/färskt blod?

Maria
2017-08-12 08:11
#5

Jag tycker du ska ringa till sjukvårdsupplysningen och berätta alla dina symtom.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: