Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 796 ggr
AnnaFagerell
2017-05-22 11:17

Uttråkad efter operation

För 5 dagar sedan blev jag akut opererad för blindtarmen. Op gick bra men tog längre tid än vanligt då de hittat onormala saker i buken som också avlägsnats. Uppvak tog ett halvt dygn. Kom hem 1 dygn efter op. Hade hemskt ont två dagar. Nu känns det bättre men gör ont i såren. Har ett tungt arbete och är sjukskriven 14 dagar. Men jag är uttråkad! Vill till jobbet men hindrar mig själv då jag vet att det kan vara en risk. Lovat mig själv vara hemma hela denna v och börja på måndag. Då blir det 12 dagar. Är en aktiv person å har svårt vara utan projekt. Visst finns saker att fixa i hemmet men hur kul är det? Ush vad tråkigt detta är 🙄

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Annons:
Maria
2017-05-22 11:36
#1

Försök att njut av dagarna och gör saker som kroppen orkar med.

Jag har opererats många gånger och  ibland önskar jag att jag mått lite bättre efteråt men många gånger så har dessa sjukskrivningsdagar varit guld värt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

AnnaFagerell
2017-05-22 12:29
#2

Ja egentligen är det ju ett litet problem. Men jag för vad jag kan för att hindra mig själv från att gå till jobbet. Njuter ju av att jobba jag 😃 Jag vet att det kan påverka min hälsa negativt att gå denna v till jobbet så jag blir ju hemma men så handlingsförlamad jag blir av att göra ingenting 😊

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Aleya
2017-05-23 07:11
#3

Jag gick tillbaka för tidigt efter en operation och det var inte kul. Så rekommenderar det inte. Vet hur det är att gilla att jobba. Men ibland får man faktiskt hålla sig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

AnnaFagerell
2017-05-23 12:56
#4

#3 blivit varnad för det å jag har tungt jobb. Går lite bättre nu. Planerar lite småsaker att hitta på så går det bättre 😃

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Upp till toppen
Annons: