Annons:
Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 943 ggr
[Devya]
2017-01-13 07:24

Konstigt illamående och svettningar

I natt vaknade jag och kände mig illamående. Jag gick upp för att dricka vatten och kände hur illamåendet blev värre och hur otroligt svag jag kände mig samt att jag började få kallsvettningar.

Nu på morgonen är jag normal igen. Trött och sliten som vanligt.

Kan det jag upplevde under natten vara ett tecken på att jag är totalt överarbetad? För jag känner mig ganska utmattad och sönder tack vare mitt stressiga städjobb. Eller kanske var det bara en tillfällighet? =P

Jättekonstigt var det åtminstone. Har inte upplevt något sådant där förutom då jag har behövt svimma (då jag gett blod).

Annons:
Aleya
2017-01-13 08:59
#1

Kan vara tecken på stress helt klart. Men det kan ju vara även blodtrycket också. För då brukar jag känna mig så om det går ner för fort. Så kolla blodtryck är ett tips och håll koll på hur du mår här framöver. Om du får mer av dessa anfall.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

OlgaMaria
2017-01-13 11:43
#2

Kan ju vara utmattning helt klart. Men tänker att du kanske har lite saltbrist också. Då kan man bli trött och illamående och få lågt blodtryck. Du kan testa att dricka ett glas vatten med salt. Brukar hjälpa snabbt ifall det var det som var problemet.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Upp till toppen
Annons: