Annons:
Etikettalternativmedicin
Läst 1452 ggr
[Angelic]
10/1/16, 2:14 PM

Kolloidalt silver

Har gått med i en sluten grupp på facebook som heter "Kolloidalt Silver 2.0". Tänker inte gå in på något här om den. Vill bara tipsa om ni är intresserade av hälsa. Bedöm sen själva. 💕

Annons:
Honestyisdead
10/1/16, 2:21 PM
#1

Jag skulle ju aldrig gå med i en grupp utan att veta vad syftet med gruppen är.

Maria
10/1/16, 2:30 PM
#2

Det har diskuterats på iFokus tidigare.

Gå in på skepticism iFokus och sök på kolloidalt silver så hittar du en del.😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Angelic]
10/1/16, 2:41 PM
#3

Hälsa är syftet. Var bara ett tips. Take it or leave it 

DesK
10/1/16, 2:46 PM
#4

Det är en mycket ohälsosam sak, inget som man ska leka med.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Angelic]
10/1/16, 2:49 PM
#5

#4 Hur vet du att det är ohälsosamt?

Honestyisdead
10/1/16, 2:53 PM
#6

#3 En annan hade ju gissat på att kollodialt silver var syftet ;) Jag väljer "leave it" i detta fallet.

Annons:
[Angelic]
10/1/16, 2:59 PM
#7

Va synd, Hera! Men nu vänder jag mej till dom med ett öppet och nyfiket sinne, intresserade av hälsa. Till er: ses på facebook! 💕 https://www.google.se/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.ion-silver.com/allt.om.silver.html&ved=0ahUKEwiPvtHv07nPAhUJ1SwKHYmoDowQFggwMAM&usg=AFQjCNH9s94zcLcLUrctG6NHpoTAeP7uPA

[Melbun]
10/1/16, 3:05 PM
#8

Jaha, det var det där man hörde så mycket om tidigare. Skulle bota hypotyreos osvosv 😐

Honestyisdead
10/1/16, 3:06 PM
#9

Jag hoppas folk stannar på iFokus istället för att gå till Facebook.  Och du menar "folk som är intresserade av kollodialt silver". Inte folk som är intresserade av hälsa.

Maria
10/1/16, 3:06 PM
#10

#7 Det räcker att du ger ett tips så får var och en ta ställning själv. Blanda inte in "öppet och nyfiket sinne"

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
10/1/16, 3:08 PM
#11

#10 Folk som vet att dom är ute och cyklar drar ofta till med sådant för att försöka få någon att titta ;)

[Angelic]
10/1/16, 3:18 PM
#12

Ni vet inte vad ni går miste om. Har tipsat, är ni nyfikna och öppna kollar ni, annars skiter ni i det. Vilket tråkigt bemötande bara för ni inte själva vill ta reda på hur det hänger ihop. Suck! Tack för mej!

Fransu
10/1/16, 3:21 PM
#13

Ni får döpa om gruppen på FB till Blue man group. 😃 Det sägs att man kan bli blå av det där silvret.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Honestyisdead
10/1/16, 3:21 PM
#14

#12 Ja för vi vet ju inte redan. Det är inget nytt om du tror det.

Maria
10/1/16, 3:24 PM
#15

Jag visade dig tips om att det tidigare har diskuterats flitigt här på iFokus så det är absolut inga nyheter.

Sluta att blanda in "öppet och nyfiket" för andra gången.

Det handlar absolut inte om det och du kan inte sitta och gissa på människors erfarenheter och kunskap för att stoppa folk i fack.

Tack för tipset som du gav i ditt inlägg men låt det vara just ett tips.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

IceTee
10/2/16, 8:24 PM
#16

Gruppen handlar inte om hälsa, den handlar om kolloidalt silver (KS) och hur folk använder det för allt möjligt. Om man har ett problem är svaret KS. Jag kan sammanfatta gruppen åt alla så de inte behöver gå med i gruppen. - Jag har problem X - Drick KS! - Okej Färdigt Placebo är en rätt kraftfull sak, det märks tydligt i sådana grupper

Medarbetare på Skor iFokus

Honestyisdead
10/2/16, 8:31 PM
#17

#16 Tack 😂

Record
10/2/16, 10:56 PM
#18

Bättre att själv söka en bra teoretisk förklaring vad KS är Hos Erik "Matfrisk" blogg. Det finns tre avsnitt.

1:a

https://matfrisk.com/2016/09/30/silver-del-2-hur-farligtofarligt-ar-ett-amne/

DesK
10/3/16, 6:17 AM
#19

Nu har ju Ts lämnat iFokus. Tyvärr ser vi denna typ av användare som enbart dyker in för att göra reklam för någon annan sida på internet. När produkten som hen gör reklam för blir ifrågasatt, så blir hen sur och lämnar iFokus.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Maria
10/3/16, 7:56 AM
#20

#19  Ja det är ganska så typiskt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[Devya]
10/3/16, 8:34 AM
#21

Nej, sådant där håller jag mig helst undan. Jag hade höga halter av silver i mig av någon anledning och jag höll inte ens på med KS. Den höga halten av silver troddes vara orsaken till mina hälsoproblem och jag vet inte ens hur jg har fått i mig det. Så jag håller mig nog långt borta från sådant där om jag bara kan.

Upp till toppen
Annons: