Annons:
Etikettalternativmedicin
Läst 2996 ggr
AnonymBert
2015-10-29 20:49

Theralen

Hej! Undrar lite om Therelen. Vet inte om det är rätt grupp, men ja, hittar inget annat som passar.
(OBS! Detta är inget självmords relaterat, är bara nyfiken.)

Vad är bieffekterna på theralen?

Vad händer med kroppen när man överdoserar men överlever? Vilka kroppsdelar skadas av det?

Annons:
Annielle
2015-10-29 20:51
#1

Är det inte bara att kolla Fass?

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Honestyisdead
2015-10-29 20:55
#2

Njurar och lever skadas.

Varför undrar du?

Maria
2015-10-29 21:39
#3

Det går att ringa giftinformationscentralen.

http://www.giftinformation.se/

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

AnonymBert
2015-10-29 22:04
#4

Jag undrar då jag har sjukt ont i magen senaste tiden (Började efter att jag försökt överdosera på just theralen och inte åkte in, spydde bara upp allt..)

Honestyisdead
2015-10-29 22:06
#5

Ja då får du kolla upp det. Är det lever eller njurar behövs behandling.

Maria
2015-10-29 22:06
#6

Ring och fråga eller så får du uppsöka läkare för din mage och förklara vad du gjort.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
AnonymBert
2015-10-29 23:10
#7

Måste man säga vad man gjort? Kan man inte bara säga att det gör ont?

Honestyisdead
2015-10-29 23:22
#8

#7 Självklart ska du säga det. Annars kan dom missa viktiga saker.

vallhund
2015-10-30 06:27
#9

Sluta fragmentera dig, håll dig till en läkare o starta inte miljoner olika trådar på olika sajter. Det du gör nu är att du pyttsar ut din ångest lite överallt, det kan kännas bättre för tillfället, men är kontraproduktivt i längden. Du skriver om självmord i mer än varannan tråd, det du behöver är kontakt med psyk o en fungerande behandlingsplan. i Fokus är inte en psykakut o kan inte ge dig några svar.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

vallhund
2015-10-30 06:41
#10

Fortsättning… Du måste lära dig att härbärgera "ta hand om" din ångest, inom dig själv eller medelst hjälp av psykoterapi o/e mediciner, lämpligast båda.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

AnonymBert
2015-11-02 20:47
#11

Jag vet, men jag har inte direkt någon att vända mig till förutom iFokus. Sen är jag inte sådär, väldans gammal. Jag har äntligen börjat må bättre, få rätt medicin och så, det här handlar inte om nya självmordsförsök utan mer om att ta hand om mig själv och bli starkare som person. Jag får äntligen hjälpen jag behöver. Har min hund Otis och mina tre hamstrar. Har personal som hjälper mig och äntligen en (doktor? Sköterska? ) som har gett mig en fungerande medicin och rätt dosering.
Ni kommer nog inte se fler självmords-ångest trådar mer utan förhoppningsvis något mer positiv sida av mig.

Maria
2015-11-02 21:04
#12

#11 Det låter bra🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
2015-11-02 21:47
#13

#11 Det verkar väldigt bra ❤

Och glöm inte. Om du mår skit kan du alltid skriva här!

Annons:
AnonymBert
2015-11-03 08:39
#14

Tack till er alla! <3

Upp till toppen
Annons: