Annons:
Etikettsömn-vila-och-avslappning
Läst 1561 ggr
*~HamsterHamster~*
8/18/15, 8:58 PM

Vaken i 40 timmar

Nu har jag varit vaken i 40 timmar, jag har skola imorgon är på hur dåligt humör som helst, har varit trött emellanåt men det har gått över tack vare att kycklingarna hittat en väg ut och jag fick springa efter och plocka upp dem.

Nu är jag varmsprungen, är på dåligt humör, har väldigt aggressiva tankar och jag är inte trött, känner mig gråtfärdig samtidigt och jag behöver sömn.

Åååååh, redan mediterat i nån timme, men det hjälpte inte. Försökt andas har öppnat fönstrerna i mitt rum så att det blir lite svalare.

Jag kommer inte överleva dagen imorgon om jag inte somnar nu… jag skulle somnat för nån timme sedan, men jag är inte trött och om jag inte är trött kommer jag bara bli irriterad på att ligga ner, jag har läst jag har försökt typ allt.

Måste vara på väg till bussen klockan 6 på morgonen imorgon… 😭

om jag somnar  om två timmar kommer jag inte höra väckarklockan… då jag är i djupsömn när den ringer.

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

Annons:
IaMiaMaria
8/18/15, 10:10 PM
#1

Det är skitjobbigt att inte kunna sova. Men det är ingen idé att stressa upp sig för det för då kan man absolut inte sova. Lägg dig i sängen med mål att vila kroppen. Du kommer sova så småningom.

Har du ofta sådana perioder då du inte sover kanske du behöver få nån sömnmedicin utskriver.

Jag har nyss haft en period då jag varit vaken i nästan 6 dygn, men nu sover jag igen.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Upp till toppen
Annons: