Annons:
Etikettbarns-hälsa
Läst 1511 ggr
philippazon
2015-04-01 06:42

aldrig hungrig..?

Hej jag är 15 år, kanske är på fel sajt jag vet inte men jag behöver iaf hjälp. Jag är aldrig hungrig längre. jag har alltid haft problem att jag tyckt jag varit tjock, men aldrig känt att jag måste göra nått åt det, snarare att jag börjat acceptera hur jag ser ut (jag är 160cm lång o ch väger 42kg). Men nu på senare tid så har min matlust helt försvunnit, jag kan måilla när jag känner lukten/tänker på mat oså.. 

Vad kan ha hänt? Visst jag är stressad går i åttan har minst 1 prov varje vecka, 2 skrivuppgifter och typ 10 andra läxor i veckan……. men hur ska jag lindra omedveten stress?

när jag gick i 6an hade jag en jobbig period, jag var så stressad att jag mådde illa hela tiden och jag har extrem (alltså helt sjuk) spyfobi, så jag blev typ rädd för min egen existens.. Men det har blivit bättre, fast det ändå ofta mentalt har funnits illamående sedan dess hos mig..

HJÄLP! jag vill inte ha det såhär.!

»♛❣❣Hälsningar❣♛«

Annons:
Aleya
2015-04-01 07:40
#1

Jag tycker du ska vända dig till skolsköterskan.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Maria
2015-04-01 15:14
#2

Du ska absolut prata med dina föräldrar och skolsköterskan.

Du har börjat acceptera att du ser ut dom du gör?? 162 cm och 42 kilo… redan där så verkar din självbild vara lite konstig och du bör få hjälp innan det blir allvarligare.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: