Annons:
Etikettsömn-vila-och-avslappning
Läst 819 ggr
Castiel.
2014-09-12 21:05

Problem med sömnen

Under en lång period har jag varit törstig hela tiden (jag har tagit tester för att se om det är diabetes, men det var inte diabetes) och om jag inte dricker vatten före jag går och lägger mig så finns risken att jag vaknar mitt i natten och är jätte törstig. Men dricker jag före jag går och lägger mig så vaknar jag mitt i natten och behöver kissa. Detta är EXTREMT irriterande. Någon som har något förslag vad jag kan göra?

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
VildaVittra
2014-09-12 21:11
#1

Äter du några mediciner?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Castiel.
2014-09-12 21:20
#2

Jag äter Sertralin

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

VildaVittra
2014-09-12 21:24
#3

Aha, det ante mig. Hade samma problem när jag åt zoloft (samma substans). Byt medicin om det går, annars gjorde jag så fram till bytet att jag ställde en stor flaska vatten vid sängkanten och drack när jag vaknade. 

Jag var så torr att jag hade ont i huden under fötterna, har du samma problem?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Castiel.
2014-09-12 21:37
#4

Nej, jag känner mig aldrig riktigt torr någonstans, inte ens i munnen, men ändå måste jag dricka kopiösa mängder med vatten varje timme.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

VildaVittra
2014-09-12 21:42
#5

#4 Skönt det i alla fall, jag missbrukade salva under den tiden. 

Jag hade en teori på den tiden om att substansen förhindrade njurarna från att absorbera primärurin i tillräckligt hög utsträckning (jag vet inte hur mycket fysiologi du kan, men vi utsöndrar mer urin än vad vi kissar ut, då kroppen tar tillbaka det mesta), men jag forskade aldrig djupare i frågan då jag valde att avsluta den medicineringen.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: