Jag har sedan 4 veckor haft väldigt ont i magen. Antingen sitter det från naveln och neråt eller i hela magen. Det gör ont konstant men speciellt när jag äter, dricker (allt utom vatten) och på natten då jag antingen inte sover nåt på hela natten eller så vaknar jag flera ggr för att det gör ont. För ca 2 veckor sedan började det komma andra saker i samband med detta..
- kissnödig ovanligt ofta. Behöver typ gå på toa 1-3 ggr i timmen och jag kissar lika mkt varje gång. Jag har märkt att det har inte riktigt samma färg som det brukar och sen luktar det annorlunda.
- illa mående. Mår illa efter jag har ätit.
- mer trött och hängig än vanligt vilket gör att det går ännu sämre i skolan än vad det redan gör.
- min avföring varjerar efter varje dag så ja..
- muntorrhet, känner mig torr i munnen hela tiden även när jag har drukit.
- idag kännde jag även att jag började få en liten liten blåsa i munnen men det kanske inte har med detta att göra.
- sen ibland känns det som att ngn sticker in en kniv i vänstra revbenet och längst ner i ryggen, fast händer bara ibland.
Måste tillägga att när jag var liten var jag väldigt känslig mot mjölk produkter.
Sen min mamma har även diabetes och jag funderar på om jag kan ha fått det eftersom att jag vet att det är väldigt ärftligt?!
Någon som vet vad detta kan vara? Har en tid med min läkare på tors nästa vecka men skulle gärna vilja se lite om det är någon som har nån fundering eller känner igen sig.
Tack på förhand!