Nya rön

Medicin med Mosley

2014-01-04 12:55 #0 av: [Mustangcab]

"Brittisk hälsoserie från 2013. Avsnitt 1 av 7. Utsövd, fet och frisk? Är BMI bara nonsens, kan man vara fet och frisk? Vi får lära oss första hjälpen och hur man använder en hjärtstartare.  Sömnexperiment visar att en timmes extra sömn minskar risken för både hjärtinfarkt och cancer. Och hur nödvändigt är egentligen handsprit?" källa tv.nu

Imorgon i SVT 1 kl 22.30 

Om ni inte vill TV-tips så pm:a mig. Det gäller dock bara tips om dokumentärer.

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2014-01-04 13:42 #1 av: Maria

Ska försöka komma ihåg att se dettaSkämtar

/Maria

Anmäl
2014-01-05 12:33 #2 av: [Mustangcab]

Jag tänkte också se på detta men det är lite sent anser jag så jag får väl spela in det.

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2014-01-05 23:24 #3 av: Lill-Kisse

Det var ett bra program.

Tack för tipset!

Anmäl
2014-01-06 14:56 #4 av: [Mustangcab]

Ja det var verkligen bra. Det kommer att bli intressant att se de andra 6 avsnitten också. Jag förstår inte att folk kan klara sig med 6,5 timmars sömn? Själv behöver jag minst 10-12 timmar. När jag var frisk så behövde jag i varje fall 8 timmar.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.