Annons:
Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1470 ggr
Korpglugg
10/31/13, 7:48 AM

Prenumerera

Hur gör jag för att prenumerera på siten (få info emailat) utan att gå via infomeddelandet om att man kan prenumerera (där finns en länk, men jag råkade radera meddelandet).

Någonstans måste ju funktionen prenumerera finnas mer än i infomailet om att det finns liksom…

Annons:
Maria
10/31/13, 3:48 PM
#1

Här står lite om Insider.

Då kan man få mail om trådar man vill bevaka bl.a.

http://support.ifokus.se/articles/527139d98e0e74130600084b-vad-ar-insider-pa-ifokus?discussions-1

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

annia1
10/31/13, 4:39 PM
#2

Korpglugg för att få mail så klicka på bevaka som finns uppe i listen ovanför ditt inlägg i den här tråden. Det kommer då upp en popup där finns två alternativ.

Prenumerera på nya inlägg på sajten 
det andra alternativet är prenumerera på kommentarer.

Klicka på den första länken då ändras det till avsluta prenuneration och då ska du få mail. Du har inte Insider så då får du ett mail en gång om dagen som innehåller rubriken och från vilken sajt det är. För mig är det på natten vid 4 tiden. Om man har Insider så kan man välja att få mail direkt det skrivits nåt nytt.

Andra länken är om du vill få mail när det skrivs nåt nytt i tråden och det kommer direkt oavsett om du har Insider eller inte.

Jag kan inte komma på att det finns nån information nånstans om hur man prenumererar förutom i bloggen. Och det är på ett annat sätt.

.

Maria
10/31/13, 7:15 PM
#3

#2 Tack. Jag visste inte att man kunde prenumerera på nya inlägg. Jag trodde det bara var på kommentarer🤫

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

annia1
10/31/13, 7:35 PM
#4

Jo man kan få även på nystartade trådar. Inte lätt att veta när det inte finns nån info.

För den som har Insider så går man in på inställningar uppe till höger sen i vänsterkanten går man in på bevakningar. Längst upp där finns då en liten ruta man får klicka i. Då skickas det mail direkt nån startat en ny tråd.

Det som då står i mailet är rubrik, vilket nick som startat tråden och sen står de första meningarna i själva tråden. Så man kan få ett litet litet hum om vad tråden handlar om.

.

Upp till toppen
Annons: