Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Dagens skratt

Rök-sabotage!

2013-04-24 23:11 #0 av: [Qimsid]

Jag fick precis lära mig ett litet knep från en australiensk tjej, ett knep som kanske skulle va intressant o dela med sig av... om någon vill testa så glöm inte skriva här hur det gick Skämtar

För o få någon att sluta röka (eller i alla fall ge denne en reaktion som denne sent ska glömma) behöver du:

- 1 nål med öggla

- 1 cigarett från offrets paket (eller flera)

- 1 Hästhår från hästens man eller svans

Gör så här: Trä igenom hästhåret i cigaretten, klipp av resterna, lägg tillbaka cigaretten i paketet.

Vänta och se hur offret reagerar...

Anmäl
2013-04-25 05:27 #1 av: Maria

Vad kommer att hända? Kommer det att knastra? Lukta illa? eller vad?

/Maria

Anmäl
2013-04-25 16:16 #2 av: [Yllhilda]

#1 Man kanske suger i sig hästhåret. Förskräckt

¨* Den som gapar efter galen fågel ser inte skogen för alla ben *¨
Medarbetare på virkning och gravid ifokus.

Anmäl
2013-04-25 18:35 #3 av: Lill-Kisse

Jag kände olust, när jag läste detta inlägg.
Det är inte snällt att tipsa om knep, utan att berätta vad det leder till, särskilt om det kan orsaka obehag för den som drabbas. Jag tänker absolut inte testa det på någon.

Anmäl
2013-04-25 19:19 #4 av: Gia91an

Jag tror det smakar förfärligt. Bränt hår är ju vidrigt att bara lukta på

Anmäl
2013-04-26 14:27 #5 av: Hera

Funderar mest på hur tusan man skulle få igenom en nål och tråd genom en cigarett. Det sitter ju ett filter i slutet och det får man inte igenom en nål igenom, och på andra hållet syns ju hålen.

Och inte skulle en person sluta röka för att en cigg smakar illa.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2013-04-26 18:42 #6 av: [Qimsid]

Jag är själv inte säker på vad som händer, men enligt henne "Thay are gonna be sick for days!"

Anmäl
2013-04-26 19:00 #7 av: Maria

Med andra ord så ska man INTE låta någon göra detta. Fånigt bara.

/Maria

Anmäl
2013-04-26 22:28 #8 av: [Qimsid]

Herregud, För det första ville jag bara få in ett litet busigt tips, det är inte gravallvarligt att någon ska behöva testa! För det andra är det ett hästhårstrå, inget man dör av.

Anmäl
2013-04-26 22:36 #9 av: [Mustangcab]

Såvida man inte är allergisk mot hästar.

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-04-26 22:38 #10 av: [Qimsid]

#9 då hoppas jag folk inte är så dumma att dem provar på en hästallergiker, lite ansvar får man väl själv ta när man hittar på rackartyg.

Anmäl
2013-04-27 00:21 #11 av: Lill-Kisse

I detta forum bör vi hålla oss till tips, frågor och diskussioner som handlar om hälsa, inte s k rackartyg, som kan medföra skada eller obehag.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.