Annons:
Etikettpaus
Läst 1982 ggr
medde
12/2/12, 9:34 AM

1:a Advent

En riktigt trevlig 1:a advent önskar jag er alla.

Vi började redan igår med att julpynta. Eller rättare sagt min dotter tog över det hela och kastade ut sin mamma så hon fick pynta helt själv hemma. Tänk så härligt det är att se ett barnsögon då julen börjar närma sig,. Men det blev riktigt fint då jag fick komma in i värmen igen.

Ha en riktigt trevlig advent. Nu ska jag ta en fika och en god bakad bulle från min dotter.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Maria
12/2/12, 9:38 AM
#1

Detsamma till dig och lilla tösen MeddeKyss

Det är underbart med jul när man har barn hemma. Jag minns när sonen var liten.

Numera kallar han sig "sönderpysslad" och säger att han får ångest bara han går förbi Panduro (pysselaffär)Skrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

medde
12/2/12, 9:41 AM
#2

Den risken finns nog alltid, jag hade min period av det också. Men den återkommer känslan för pyssel igen.

Dagen är riktigt fin strålande sol och knarrande kallt ute. Så jsut nu är det riktigt "juligt" ute.. Men nu kommer det med att man måste ner till centrum. Hua! Fasar för julstresen som råder ute i handeln.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
12/2/12, 10:47 AM
#3

Detsamma önskar jag er. Alltså en trevlig dag.

Här hemma håller barnen och sambon på att julpynta. Jag ska visst ta det lungt, men det är inte så lätt.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


mongu
12/2/12, 12:24 PM
#4

Detsamma önskar jag till er.

Här är snö och kallt. Fint ute är det. Ska till sonen o hans familj för avdentsfika i eftermiddag.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

DesK
12/5/12, 6:35 PM
#5

Nu är det snart andra advent! Önskar dig Medde och din tös och alla andra här en riktigt fin advensttid! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: