Annons:
Etikettnya-rön
Läst 1573 ggr
Maria
10/4/12, 5:14 PM

Framtidens smärtlindring?

Här kommer en länk om att giftet från ormen Svart Mamba har visat sig ha en smärtlindrande effekt, lika bra som Morfin och verkar att ha få biverkningar.

Än så länge så är denna upptäckt endast på "musstadiet"

Länk

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[sakring]
10/4/12, 6:42 PM
#1

Usch då, jag som har ormskräck!

Maria
10/4/12, 6:44 PM
#2

Skrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

mongu
10/4/12, 10:15 PM
#3

Ja varför inte? Vi behöver ju inte fånga ormen själva och tömma den på giftCool.

Förvånar mig inte att det som i stor dos är giftigt kan hjälpa i minidoser för det blir ju i mycket små doser det ges i så fall.

Tänk på att det används råttgift som medicin när man haft en stroke osv. Waran. Så ormgift kan säkert hjälpa det med.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

DesK
10/5/12, 1:24 PM
#4

Spännande upptäckt som säkert kan komma till nytta! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[sakring]
10/6/12, 5:52 PM
#5

Ja råttgift har jag ätit i ett halvt års tidSkrattande

Maria
10/6/12, 5:54 PM
#6

Fast här är det inte gift som ska ta död på ormen utan gift från ormen självFlört Lite omvänt så att säga.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
mongu
10/6/12, 10:13 PM
#7

Ja precis så är det ju att det är tvärtemot. Jag bara menar att om man kan ha det ena kan man säkert använda annat med.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Upp till toppen
Annons: