Annons:
Etikettstress-och-utbrändhet
Läst 3588 ggr
Tintin82
2012-08-04 19:34

Förslag

På två år har jag gått från att få en diagnos ADD/AS fått en arbetsförmedlare som hjälpt mig ut i arbetsli. här kvet på Del-Ta i två år och nu som restaurang där det är mycket diskplock och en del annat. Men att gå från ett lugnt Del-Ta till en restaurang där det finns att göra hela tiden det är varandras motsattser. Här där jag är nu jobbar jag mellan 9-5 och ha lönebidrag…hade det på Del-ta också….jag och min mamma var ute med våra hundar för ca två timmar sedan och när vi kom tillbaka så kände jag hur det tryckte i bröstet…har haft det förut men nu har jag kännt det igen…jag har rökt en hel del och tror att jag snart varit rökfri rn vecka:) jag tränar inte förutom allt det jag går på jobbet…och jag är trött…fruktansvärt…trots att jag har concerta så är morgonen så hemsk att jag inte vill gå vill gå upp men jag gör det i allafall. Jag fyller snart 30 ich har ingen kille varit singel i 5 år och har inga barn heller…ibland är jag rädd att jag hållfer på att få en depression…eller att trycket över bröstet betyder stress…vad tror ni???

Annons:
Tintin82
2012-08-04 19:42
#1

om ni undrar om mina stavfel så ligger jag och halvslummrar i soffan

DesK
2012-08-05 19:02
#2

Din känsla av tryck över brötet kan mycket väl bero på stress. När man är trött gör man många fler skrivfel än när man är pigg.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: