Annons:
Etikettpaus
Läst 2392 ggr
Maria
2012-07-22 12:01

Semester

Min semester är slut och jag börjar jobba imorgon. Har haft 4 veckor och ska ha en veccka till om en månad.

Hur har ni andra det med semester? Delar ni upp det eller tar ni allt på en gång? Har ni tidig eller sen semester?

Jag är väldigt sugen på att ta en restresa till Medelhavet nästa ledighet.

Vi har kollat gamla filmer från somrarna då vi båtluffade i Grekland och jag har fått värsta nostalgikicken.

Så det kanske blir en resaFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fridaaaa
2012-07-22 12:03
#1

Har ingen semester. Sommarjobbar ju så jobbar ju för dem som har semester hehe :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2012-07-22 12:08
#2

#1 Tur att det finns sådana som duKyss så vi andra kan ha ledigt, haha.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2012-07-22 12:18
#3

#2 Bara glad att jag fått sommarjobb detta året :) Varit ledig mycket annars så ^^.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Halvdansken
2012-07-22 13:23
#4

Tar alltid 3 veckor i Augusti, och sparar vad jag kan till de sista två veckorna i april när trädgårdssäsongen brakar loss på allvar. Sista veckan blir jul-nyår eller nån strödag.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Maria
2012-07-22 14:21
#5

#4 Det låter som en bra planering.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Halvdansken
2012-07-22 14:25
#6

Jag blir väldigt rastlös efter tre veckor så det funkar inte med mer för mig. Har provat. Bättre att sprida ut det lite.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Annons:
mongu
2012-07-22 17:49
#7

Har ju ledigt jämt, förutom från sjukdom såklart. Men vi försöker att komma hemifrån nån vecka när maken har semester.

Det behövs för oss båda. Han för att han jobbar så mycket och inte kan låta bli att göra saker hemma om vi vore hemma hela tiden. Jag för att komma bort från väggarna lite i alla fall.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[Sisa]
2012-07-24 07:43
#8

Jag har tagit en riktigt låååång semester..har haft fem veckor och har tre kvar!  Bara tråkigt att sommaren är så kall och regning.

Men jag klagar inte!  Har gjort en helt underbar resa till Norge och Nordkap. Jag har sett så mycket vackert och är så nöjd med denna sommar..trots det dåliga vädret!   Glad

Jag hoppas Ni har en fin sommar!

Maria
2012-07-24 07:45
#9

#8 Det låter underbart.

Jag är inne på min andra arbetsdag och jag tycker faktiskt det är roligt att börja jobba igen och det är ju tur.Skrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Sisa]
2012-07-24 07:48
#10

# 9 Att jobba ska vara kul, och kul är det ju då man känner som Du!

Så glad att det går bra för Dej, bumbleboo Kyss

Upp till toppen
Annons: