Annons:
Etikettpaus
Läst 2163 ggr
medde
4/14/12, 11:27 AM

God helg 14 -15 april

God morgon.

Här över Sthlm är det åter vinter igen, det har fallit en hel del snö över natten, till dotters stor lycka, Hon älskar snö och fara med sina hundar ute. En annan vill helst stanna inne och njuta av värmen. Vi får se vad dagen innehar åt oss. Men men bilen får stanna inne i sitt garage då sommar däcken åkte på igår, vad det nu var bra för fattar jag inte. Mutter….Bilden är tagen nu på fm.

Hur har ni det runt om i landet. Snö eller vår? Jag vill ha vår känsla åter…

Ha en underbara dag alla!

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Leffe
4/14/12, 2:17 PM
#1

Väldigt mycket tösnö. Så jag ger mig inte ut i elrullstolen

Maria
4/14/12, 3:16 PM
#2

Här har regnat hela förmiddagen men nu så skiner solen och det är 7 plusgrader ute så vädret skiftar kan man säga.

Snö är inget jag avundas er förståsFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Liz85
4/14/12, 3:26 PM
#3

Här sitts det och skriks framför tv:n. Omväxlande "jaaa", "nej!" och "skjut!".

Hittills leder vi (Brynäs) SM-finalen med 2-0 i matcher. Skrattande Ikväll hoppas jag på vinst nummer tre för Brynäs.

Maria
4/14/12, 3:27 PM
#4

#3 Hockey?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Liz85
4/14/12, 3:37 PM
#5

#4. Exakt, hockey. Älskar Eurovison Song Contest men det här är värre än ESC-finalen. Nerverna kryper nästan ut genom skinnet ibland.

Liz85
4/14/12, 3:46 PM
#6

Att nerverna är mer utanpå nu när Brynäs fightas för guld beror på att här är det mer på liv och död, typ.

I Eurovision hejar jag självklart på Sverige men där är det ett antal bra låtar med som man också hejar litegrann på. Det är mer vänskaplig tävling där man kan tänka "jaja men nästa år kommer en ny ESC att se fram emot och vinnarlåten är ju faktiskt rätt bra ändå".

Annons:
Maria
4/14/12, 3:55 PM
#7

#6 På liv och död låter allvarligtSkrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Liz85
4/14/12, 4:00 PM
#8

Skrattande

mongu
4/14/12, 4:07 PM
#9

Soligt hela dan och det verkar hålla i.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

medde
4/14/12, 4:59 PM
#10

#5 Mitt lag Hv är inte med,,,Så jag små tittar enbart. Men ESC är en höjdpunkt här hemma för dotter som kollar all info om, då Jedward är med för andra året i rad..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Liz85
4/14/12, 5:04 PM
#11

#10 Då får du låta din dotter bestämma över tv:n på måndag kvälll, för då börjar inför ESC igen med Björkman och hans panel. Glad

medde
4/14/12, 5:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

#11 Å börjar det på måndag. Tack så bra du sa till då ska jag genast kolla om dotter vet om det, hon kollar mest runt om sidor från Irland..Nu blir hon lycklig! Här hemma äts, sover, tänks det Jedward Kan beskriva min dotter och hennes liv just nu..Se bild

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
4/14/12, 5:46 PM
Annons:
Maria
4/14/12, 5:47 PM
#14

#13 Är det bra eller?Oskyldig

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Leffe
4/14/12, 5:48 PM
#15

Inte om man vill se många matcher

Liz85
4/14/12, 5:50 PM
#16

Men för oss är det bra! I år tillhör guldet oss och ju snabbare desto bättre. :D

Maria
4/14/12, 5:51 PM
#17

Skrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Leffe
4/14/12, 5:51 PM
#18

Inget av lagen håller jag på, men gillar bra och spännande matcher

medde
4/14/12, 5:52 PM
#19

Tycker Brynäs var väl värda. Men vad var glädjescenerna?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: