Annons:
Etikettpaus
Läst 2376 ggr
Maria
2012-03-23 07:29

Nervös

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och min man har varit på en liten tripp till Kiel.

Jag fick detta i födelsedagspresent.

Vi åkte med båten från Göteborg tisdags kväll och tillbringade onsdagen i Kiel för att åka hem igen under natten.

Jag har varit sååå nervös inför detta. Jag har ju mått så dåligt en tid nu och haft problem med huvudvärk, magen och jag har gått ner flera kilon igen.

Tack och lov så gick det bra och jag kunde t.om äta lite granna vilket inte har fungerat så bra hemma. Vi promenerade omkring i Kiel på onsdagen och det var fint väder så vi både fikade och kunde äta lunch utomhus. Jag tog en soppa vilket var alldeles lagom.

Det var skönt att komma från väggarna hemma och tänka på annat.

Tänk att jag som har rest såpass mycket ska bli nervös för en sådan här sak men jag resonerade som så att man kan ju alltid tillbringa tiden i hytten. Där har man ju både säng och egen toalet men nu behövdes det inte, tack och lov.

Påskliljorna blommade i Kiel som är lite tidigare än oss.

Tänk vad en liten kortresa kan göra underverk för själen och humöretGlad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Leffe
2012-03-23 15:38
#1

Vad skönt att det gick bra och att du hade det trevligt

mongu
2012-03-23 16:20
#2

Härligt att höra att din resa blev bra. Dessutom att du mådde så bra och klarade av att äta.

Hoppas det vänt till det bättre för dig nu då.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

medde
2012-03-24 09:21
#3

Härligt och kul att läsa.Skrattande

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: