Annons:
Etikettpaus
Läst 4886 ggr
fliza
2012-03-13 20:11

Shoppa en krycka.

Imorgon ska jag och min mormor handla en krycka. Min mormor har en silver och svart men det är ju inte så kul färg så mormor ska kanske handla en hel röd eller blåGlad  Det bästa med dom är att till och med mitalen är färgad. Och det finns med anatomiska hantag! Så mormor ska nog ha en såndan. Det ska bli kul för då kan mormor också vara snyggTungan ute

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
Leffe
2012-03-13 20:35
#1

Det är kul att det finns färger för alla smaker

mongu
2012-03-13 21:08
#2

Det finns en mängd fina både kryckor och käppar. Minns en jag såg för tio år sen det var en tjej som satt blinkande belysning på sina kryckor.

Detta var i december så hon syntes nog bra i mörkret.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Maria
2012-03-14 07:35
#3

Vad roligt.Glad

Jag har en som är röd fast det är bara handtaget som är rött. Jag har målat små blommor på den gråa pinnen.

Jag tror din mormor kommer bli jättenöjd.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Vargöga]
2012-03-14 11:36
#4

Annars kan du sätta klistermärken på den hon har så blir det fint. Skrattande

medde
2012-03-14 19:53
#5

Tyvärr blev det ingen nu i dag. Då vi tog oss in till butiken i Sthlm city, så var utbudet av kryckor inte det största. Så det blev att beställa en i stället. Så under början på nästa vecka så köper dotter en fin röd krycka till sin mormor..Klart mormor ska bli fin nu till våren

Men snygga färger finns det verkligen

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

fliza
2012-03-14 20:02
#6

Mormor ska ju få en röd krycka och röda doppskor.

+ Att jag har planer till henne för att när jag sparat nog med pengar kan hon få en blå med 2 blåa doppskor så då kan mormor ha 3 st som hon kan välja mellan!

Mormor är så glad å så hon ler av glädje!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
Maria
2012-03-14 20:04
#7

Det är klart att mormor är glad när hon har världens goaste snällaste barnbarnKyss som tänker på mormors bästa.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Gittan
2012-03-14 22:11
#8

Vad fina de är.

#6 Vad snäll du är som vill göra din mormor glad.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


fliza
2012-03-15 19:26
#9

<3 Det ska bli så kul att shoppa krycka <3

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Upp till toppen
Annons: