Annons:
Etikettpaus
Läst 5856 ggr
Maria
12/20/10, 6:56 PM

Julledigt?

Är ni lediga mellandagarna i år?

Själv har jag tagit ut så mycket ledighet som gårFlört

Det är ju en "arbetsgivarjul" i år så man behöver ta många semesterdagar för att få sammanhållen ledighet om man arbetar vanlig vecka.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[Sisa]
12/20/10, 9:43 PM
#1

Är också ledig..från idag och två veckor framåt.

En skön känsla..Kyss

Bergspuman
12/20/10, 9:55 PM
#2

Jag har tagit ledigt 23/12 samt 27-30/12 så att det blir 10 dagar i följd. Har fått jobba alla mellandagar de 3 senaste åren så det är välkommen ledighet!

[SvenA]
12/20/10, 10:14 PM
#3

Är ständigt ledig så det är nog svårt att kunna få mera ledigt men jag ska fråga mig själv och se vilket svar jag får

Anders 50
12/21/10, 12:48 AM
#4

För första gången i livet så har jag inte ens funderat på saken, eller hur helgerna ligger och så vidare!

Så jag är ledig, mycket länge långledig!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Liz85
12/21/10, 6:14 AM
#5

Fick samtal om jobbförfrågan idag. :) Så blir nog inte ledig mellan jul och nyår men det gör absolut ingenting. Extra pengar är väldigt välkomna.

Maria
12/21/10, 10:00 AM
#6

Anders och Sven. Just nu låter det helst ljuvligt i mina öron att vara konstant ledig alltsåSkrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Anders 50
12/21/10, 10:48 AM
#7

#6 Hittills (bara 6 månader) så har det gått bra! Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[SvenA]
12/21/10, 11:39 AM
#8

Det har sina för och nackdelar den största nackdelen är att jag inte får tillräckligt med ledsagartimmar så att jag kan komma ut när jag vill det är lite trist med bara 25 timmar i månaden man blir väldigt isolerad från den sociala omvärlden

Maria
12/21/10, 11:41 AM
#9

#8 Jo, jag kan tänka mig det. Trist att behöva lita till nära och kära hela tiden.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[SvenA]
12/21/10, 11:54 AM
#10

#9 Dom får göra så mycket annat som jag inte längre kan klara av själv på grund av mina sjukdommar så jag kan inte tvinga dom till att köra runt på mig till det jag har intresse av men inte dom

mongu
12/22/10, 2:31 PM
#11

Att va ständigt ledig är inte alltid så kul. Är där jag med. Samtidigt så kan jag känna en lättnad att inte va bland dom utförsäkrade.

I nuläget är jag ledig från allt då jag inte kan göra nåt direkt med min högerhand. Ska vila så mycket det bara går.

T.o.m. blivit tillsagd att "ligga på soffan och äta praliner" på ett skämtsamt sätt.

Arbetsterapeuten menade att jag ska vila handen så mycket det går.

Konstigt när en sak är bättre så kommer nåt annat, en evig rundgång.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[YlvaP]
12/24/10, 10:48 PM
#12

Är sjukskriven detta år men jag brukar arbeta på julafton för det är ändå bara någon timme eller så. Men mycket hänger på min man om han är ledig eller inte och han har ju oturen att alltid jobba på julen men nästa år skall han ta ledigt så vi kan fira hemma och han får vara med. :D

Upp till toppen
Annons: