Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1779 ggr
Moast
2016-05-17 10:25

Ont i framfoten

Hej Jag har väldigt ont i mina båda fötter, på samma ställe. Den främre trampdynan. Jag började känna av det redan igår på kvällen i ena foten men tänkte inte så mycket på det. Idag när jag vaknade kunde jag knappt gå, får gå på sidan eller hälarna för att det gör så ont.. Det är helt svullet och stenhårt när man känner på dem. Det räcker med att jag "trycker" lite försiktigt med ena fingret så gör det ont. Jag har gått i några Nike skor som kan ha varit hårda/platta. Jag går ganska mycket om dagarna. Tror ni att det är för att jag har stått och gått mycket i fel skor?

  • Redigerat 2022-03-23 10:42 av DesK
Annons:
Maria
2016-05-17 10:26
#1

Har du så ont  så att du måste gå på hälarna så ska du så klart söka vård.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Moast
2016-05-17 10:39
#2

Okej! Jag sökte runt lite på internet för att se vad det kunde vara och det jag läste om lät inte så farligt och därför har jag tänkt att det kanske är jag som överdriver eller är känslig.

Maria
2016-05-17 10:40
#3

Det är inte säkert att det är något farligt men du kan ju inte gå omkring på hälarna.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Moast
2016-05-17 11:58
#4

Nej det är sant, har väll tänkt att det går över :)

Upp till toppen
Annons: