Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 3735 ggr
neasfotografier
1/12/15, 6:19 PM

Bra handkrämer?

Visste inte var jag skulle posta detta.

Är det någon som har tips på bra på bra handkrämer för torra händer till hyfsat pris?
Har inte supertorra händer så det är sår och så, men rätt torra är dom.
Har testat Helosan men det hjälper inte så mycket tycker jag.
Gillar handkrämer när det svider på händerna för då känns det som att de går in i huden, verkligen funkar och är bra 😛

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

  • Redigerat 3/23/22, 10:43 AM av DesK
Annons:
Allt oviktigt
1/12/15, 6:22 PM
#1

Slår ett slag för Neutrogena hand cream.  Perfekt för torra händer

VildaVittra
1/12/15, 6:22 PM
#2

Svider gör den inte, men jag gör min salva på rapsolja, bivax och kåda. Suverän till allt från nariga läppar till torra fötter.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

micki78
1/12/15, 6:25 PM
#3

Apotekets Apoliva är super bra. Även Apoliva Bodylotion fungerar bra till händerna. Jag har också torra händer, jämt, då jag tvättar händerna överdrivet mycket. Så Apoliva kan jag rekomendera:=)

[EvelinaL]
1/12/15, 6:25 PM
#4

http://www.nivea.se/products/Body-care/Repair%20,-a-,%20Care/Repair-Care-Hand-Balm 

Tycker den går in snabbt i huden utan att kännas kladdig samtidigt som jag tycker att den verkligen återfuktar  mina händer.

Evelina!
1/12/15, 7:49 PM
#5

Canoderm är bra, annars rekommenderar jag Mary Kays Satin Hands Pampering Set. Snordyrt men funkar otroligt bra och händerna hålls mjuka och smidiga trots sporadisk insmörjning.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

neasfotografier
1/12/15, 8:04 PM
#6

Tack för alla era tips! 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Annons:
[mia323]
1/12/15, 8:11 PM
#7

Jag brukar smörja in mej med kallpressad olivolja på kvällen när jag lägger mig och på morgonen innan jag går till jobbet. Fungerar superbra för mig.

Portie
1/12/15, 10:33 PM
#8

Body shops handkrämer tycker jag är väldigt bra. Inte så farligt dyra heller, inte när jag köpt iallafall.

[TanatosNyx]
1/30/15, 2:53 AM
#9

HTH body lotion är väldigt effektiv, och svider som bara den 😛 finns på apoteket.

OlgaMaria
1/30/15, 9:42 PM
#10

Använder bara kokosolja, rapsolja eller aloe vera-gel.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Upp till toppen
Annons: