Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1318 ggr
lilalila
7/3/17, 9:30 PM

Vatteflaska i rosfritt stål?

Hej! Jag tänkte att det borde finnas en hel del hälsomedvetna som därmed även dricker en hel del vatten.  Så någon kanske har någon idé om detta?

Jag har under en lång period druckit 2-3 l vatten/ dag ur en vattenflaska i plast. Nu är jag på jakt efter en flaska i rostfritt stål, men kan inte hitta någon i en färg jag gillar eller som är över 0,75 l. Så min fråga är om någon vet något bra ställe man kan beställa eller köpa i butik i eller runt Östersund?

Annons:
Jojaton
7/3/17, 9:34 PM
#1

Måste det vara stål? Bkr gör jättesnygga flaskor i glas med silikonöverdrag. Tåliga, håller dricka kallt längre än plast, tål maskindisk. Finns i 0,5 och 1 liter på bla Kicks

Johanna - Instagram

lilalila
7/5/17, 2:13 PM
#2

Är lite rädd att ha sönder dem bara

Jojaton
7/5/17, 3:59 PM
#3

Har en vän med en tvååring som gääärna leker med hennes - så den har åkt i golvet många gånger utan att den gått sönder :) silikonen skyddar väldigt bra faktiskt!

Johanna - Instagram

Vixxen
7/12/17, 3:18 AM
#5

Finns många modeller på Naturkompaniet som har butik på Prästgatan i Östersund: https://www.naturkompaniet.se/utrustning/friluftskok-och-mat/vatskebehallare

parsley
7/12/17, 1:28 PM
#6

Jag har en Klean Kanteen, som jag är löjligt förtjust i. Har för mig att jag köpte den på Bodystore och att den rymmer 800 ml, men det verkar finnas större om man tittar på företagets hemsida.  Min är rostfri.

Annons:
Upp till toppen
Annons: