Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 801 ggr
truedobrevic
2017-05-24 05:20

Vad är fel på mig?

Har haft en förkylning i 5 veckor nu. Den började med slemhosta och slöhet och efter det har hostan ej gått över samt att jag är täppt i näsan och har ont i halsen. Hostan har varit så illa att jag en period hade ont i revbenen, så pass att det gjorde ont att gå. Mår ofta illa när jag vaknar och genom hela dagen, samt att jag ibland får kramper i magen efter varje måltid jag ätit. Nu har jag fått ögoninflammation som pricken över i:et. Jag kommer inte heller ihåg sist jag sov igenom en hel natt utan att vakna vid 3-4 tiden. Ofta kan jag inte somna om utan jag ligger kvar och vrider och vänder på mig, har typ ont i kroppen. Som frossa kanske? När jag vaknar på morgonen är jag ofta alldeles svettig i ansiktet, är verkligen dyngblöt. Även nacken är svettig. Någon som vet vad som händer med min kropp? Orkar inte vara sjuk längre. Varit hemma från praktiken i två dagar nu pga sömnlösheten + ångestfyllda drömmar som gjort mig helt slut. Annars har jag knappt varit hemma under dessa 5 veckor.

Annons:
Fransu
2017-05-24 12:34
#1

Låter som det är dags att åka till läkaren och ta lite prover. Kanske kan du behöva någon medicin för att hjälpa kroppen bli frisk. Börja med att ringa 1177 och hör vad dom säger. Krya på dig! Låter jobbigt som du har det.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annielle
2017-05-25 15:29
#2

Ja, dags att kolla upp, kan ju vara mycoplsma/lunginflammation eller något annat som ev behöver medicineras…

Förstår att det känns jobbigt, har själv varit sjuk väldigt mycket, det tar verkligen på krafterna både fysiskt och psykiskt.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Upp till toppen
Annons: