Annons:
Etikettpsykisk-hälsa-ohälsa
Läst 760 ggr
Kasp
2017-05-06 16:03

Psykiskt sjuk, kommentar till Annielles inlägg

Det gick inte att kommentera på frågan så skapade en ny tråd och hoppas att det är okej. Svarade men trodde man skulle kunna kommentera efter. Jag tycker aldrig att man ÄR psykiskt sjuk, men man kan vara drabbad av en psykisk sjukdom. Kanske ordpeteri men jag tycker att det är viktigt för säger man att man är psykiskt sjuk är det som att det definierar dig som människa och så är det inte. Man är en människa som kan vara drabbad av en psykisk sjukdom. Iallafall är det min syn på saken.

Annons:
Honestyisdead
2017-05-06 16:06
#1

Testa skriva i tråden igen. Vi diskuterar där. Testa uppdatera sidan om skrivrutan inte syns.

Kasp
2017-05-06 16:50
#2

Konstigt, den kommer inte upp. Men kan rösta 100 gånger men kommentarrutan kommer inte upp.

Honestyisdead
2017-05-06 16:50
#3

Hur röstar Du?

Kasp
2017-05-06 16:52
#4

Markerar ett av alternativen och klickar på "rösta"..

zimm
2017-05-06 16:56
#5

Prova föst att uppdatera sidan. Funkar inte det så kan du prova att starta om webbläsaren om inte det funkar så starta om datorn/telefonen och titta om det funkar.

Medarbetare på

Star Wars

Zepp
2017-05-06 17:02
#6

Mm.. man kan vara psykiskt sjuk eller lida utav psykiska besvär!

De flesta utav oss får någon gång i livet psykiska besvär när livet är extra jobbigt!

Som regel så är det övergående och man mår så småningom bättre när man väl gör något åt själva situationen som ledde till besvären!

Och sen inte minst.. att vara ung vuxen kan betraktas som en personlighetstörning.. dvs man är lixom inte mogen att psykiskt hantera alla vuxenlivets påfrestningar!

Och då har jag inte ens nämnt att bli kär.. det är inget annat än en psykos!

Som regel så är den sällan kronisk.. tyvär, för det var ett underbart tillstånd!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Annons:
Kasp
2017-05-06 17:18
#7

Var tvungen att välja ett annat alternativ haha, nu fungerar det.. fick tydligen inte rösta på vad som helst. Admin kan ta bort denna tråd om hen vill.

Maria
2017-05-06 17:39
#8

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: