Annons:
Etikettkost-och-recept
Läst 1042 ggr
truedobrevic
4/29/17, 11:59 AM

Aldrig hungrig, illamående

Har i ca två veckor nu knappt känt av någon hunger. Jag vaknar upp på morgonen och mår typ illa när jag tänker på att jag måste äta, och tvingar sedan i mig maten trots illamåendet. Hungern känns inte av alls även om senaste måltiden var 11 och klockan nu är 19. Dock kan den komma många timmar efter jag ätit och då är den så hemsk att det gör ont i magen. Oftast räcker det då med yoghurt och flingor och sedan är jag mätt igen. Och tidigare under dagen när jag försökt äta har jag bara blivit jag bara mätt på en gång eller illamående. Inte så pass att jag vill spy, men ändå illamående. Det är svårt att förklara men ja, detta är väldigt jobbigt då jag faktiskt vill kunna vara hungrig och äta. Tror jag har gått ner 1 kg dessutom. Någon som vet vad det kan bero på? Har aldrig varit såhär förut, brukar alltid vara hungrig och äta hela tiden så detta är inte likt mig alls.

Annons:
truedobrevic
4/29/17, 12:02 PM
#1

Hoppas detta är rätt forum, annars får ni gärna hänvisa mig till rätt :)

Carrosh
5/1/17, 2:43 PM
#2

Tycker du ska ringa och höra med sjukvårdsupplysningen eller boka en tid hos doktorn för att kolla det. Det låter ju inte bra om du mår illa och inte får i dig någon mat.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

emeliiiiieee
5/2/17, 8:01 AM
#3

Har samma problem. Äter bara en måltid om dagen tyvärr. Men jag utreds även för crohns och det kan tyvärr ställa till det med maten ich illamåendet. Enda rådet jag har är att du söker läkare!

OlgaMaria
5/2/17, 1:33 PM
#4

Pressad citron med vatten en stund före måltid. Probiotika efter maten.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Upp till toppen
Annons: