Annons:
Etikettsmärta-och-värk
Läst 1021 ggr
sali
4/25/17, 9:28 PM

Får panik på mina bröst !!

Hej. Börjar med att jag gjort 6 gravtester negativa och ett vaginalt ultraljud som såg normalt ut jag hade dessutom varit 32 veckor gången om det varit en graviditet. Jag har haft ont i brösten till och från en längre tid men nu helt plötsligt har dom blivit större, ådriga och gör så djävulskt ont rent ut sagt och om jag klämmer på ena bröstvårtan kommer det vit vätska ur en av vad jag antar är mjölkgång. Jag har för övrigt haft en hel del andra gravidsymptom men jag är ju inte gravid ! Jag blir tokig vad är det här ?!

Annons:
OlgaMaria
4/26/17, 8:09 AM
#1

Är mensen regelbunden?

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annielle
4/26/17, 9:30 AM
#2

Jag vet tyvärr inte, men det låter väldigt jobbigt! 😕 Kläm dock inte på bröstvårtorna/vårtgårdarna mer, det misstaget gjorde jag för länge sedan och fick en missprydande svullnad som gör att min ena bröstvårta ser större ut än den andra p.g.a. flytit i hop med svullnaden som aldrig har gått bort trots att det var många år sedan jag gjorde det.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

sali
4/26/17, 11:23 AM
#3

Jag har ingen mens alls, åt minipiller som tog bort den slutade med dom men den kom inte tillbaka, enligt gyn är det heller ingen mens påväg :(

OlgaMaria
4/26/17, 1:48 PM
#4

Ok. D-vitamin är viktigt för menscykeln. Många har fått ordning på sin menscykel genom att äta LCHF.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Devya]
4/28/17, 6:52 AM
#5

Hur längesen slutade du med minipiller?

sali
4/28/17, 7:13 AM
#6

7 månader sedan ca.

Annons:
[Devya]
4/28/17, 7:29 AM
#7

Och du har inte fått mens alls under den tiden? Låter ju inte riktigt bra så kanske din kropp är lite väl ur balans nu?

Vad har gynekologen sagt om allt det här?

sali
4/28/17, 10:59 AM
#8

Hon sa bara att det inte är något gynekologiskt fel på mig.

Zepp
5/6/17, 5:12 PM
#9

Hur gammal är du föresten?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Upp till toppen
Annons: