Annons:
Etikettsmärta-och-värk
Läst 1709 ggr
berry892
4/2/17, 10:04 AM

Ont vid onani och orgasm

Hej

Jag har under ungefär två veckor nu haft ont både när jag onanerar och när jag får orgasm. Innan dess har det varit som vanligt och inte alls gjort ont över huvud taget. Jag vet inte vad som har hänt. Jag har alldeles nyss haft mensen men det borde inte vara den känner jag eftersom det gjorde ont även innan. Vid onani så känner jag väl inte någon stark smärta precis det är mer som ett obehag men när jag kommer känns det som en ilande smärta. Vad kan det vara för fel?

Jag har sökt på google men hittar absolut inget som passar in.

Annons:
Pia-69
4/2/17, 10:29 AM
#1

Har du läst om Vestibulit? http://www.vestibulit.se


Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

elinnile0
4/2/17, 10:30 AM
#2

Gör bara det som känns bra. Om det inte känns skönt att onanera utan är obehagligt/gör ont så gör inget som inte känns bra. Kanske inte tillräckligt sexuellt upphetsad.

Herveaux
4/2/17, 10:47 AM
#3

Jag tycker du ska ringa 1177 eller boka en tid hos gyn.
Bättre med ett samtal/besök för mycket än för lite.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Devya]
4/2/17, 4:23 PM
#4

Jag har samma problem ibland men väldigt sällan. Det har dock alltjämt gått över så jag har inte sett några större problem med det.

berry892
4/2/17, 9:31 PM
#5

Tack för alla svar. Det som är konstigt är att jag gör som jag brukar och är även upphetsad när jag onanerar. Men det ska inte göra ont som det nu har gjort ett par gånger iallafall när jag kommer som sagt. Men ja jag får väl ringa och fråga så kanske jag kan få svar. Om inte så får jag väl boka tid hos gyn. Blir svårt med jobbet bara då dom kan vara extremt tråkiga när det gäller att få sluta tidigare -.-

Upp till toppen
Annons: