Annons:
Etikettsmärta-och-värk
Läst 715 ggr
emeliiiiieee
2/24/17, 9:40 PM

Ont av gipset

Opererade handen den 10/2. Tog stygnen i onsdags. Igår ramlade jag såklart och tog emot mig på den nyopererade handen. Inget brutet eller så utan bara en stukning men jag fick gips som jag ska ha i 1 vecka. Tyvärr sitter gipskanten precis över ärret och jag har mer ont idag än igår. Vågar jag ta av gipset och använda en skena som stöd? Hade jag kunnat så hade jag kontaktat ortopeden som gjorde detta men nu har dom ju stängt.

Annons:
Aleya
2/24/17, 10:41 PM
#1

Ring 1177 och hör vad dom säger.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Maria
2/25/17, 7:09 AM
#2

Jag tycker också att du ska fråga innan du gör något själv. Kan du inte peta ner något mjukt vid såret och gipset?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

emeliiiiieee
2/25/17, 7:37 AM
#3

1177 kunde inte svara på det tyvärr utan tyckte att jag skulle åka till akuten men jag känner att jag inte vill belasta akuten med nå så litet. Kan inte heller peta ner nå mjukt då det sitter alldeles för tight

Maria
3/1/17, 3:29 PM
#4

Hur gick det?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

emeliiiiieee
3/1/17, 4:16 PM
#5

Fick åka upp lördagen. Dom tog bort gipset bara och sen var det inget mer med det. Hade lika gärna kunna tagit det hemma enligt läkaren

Upp till toppen
Annons: