Annons:
Etikettsmärta-och-värk
Läst 1218 ggr
[Annsofie28]1
2017-02-23 12:48

Förkylning som inte släpper

Hej i helgen blev jag förkyld med det vanliga med lite halsont och snuva tror även hag hade feber under natten till söndag.sen i tisdag och igår så kände jag att när jag ansträngde mig då fick jag ont vid bröstet så jag fick stanna och vila I morse när jag vakna och gick upp hade jag även ont bak vid ryggen och bröstet minsta rörelse så gör det ont. Förkylningen sitter i än hostar En del och nyser på morgonen. Men jag undrar om det kan ha flytta sig till lungorna. Nån annan som haft samma sak? Blir det inte bättre så får jag ju så klart gå till vårdcentralen.

Annons:
Carrosh
2017-02-24 00:06
#1

Det kan ju ta lite tid innan en förkylning når sitt klimax, men har du ont och bara blir sämre och sämre kanske du skulle kontakta 11717 för o se vad de säger.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Annsofie28]1
2017-02-24 06:50
#2

Jo det vet jag. Ska ringa vårdcentralen idag och kolla med dom. För jag hostar en del morgon och kväll och när jag hostar gör det ont vid bröstet.

NiklasTyreso
2017-03-06 19:16
#3

Bland alternativmedicin är nog lindblomste (eller ännu helle dekokt) mitt bästa tips. Stärker imunförsvaret och lindrar slemhinnorna.

Tag en rejäl näve lindblommor, smula ner dem i en stor kastrull. Häll på 2 liter vatten och koka upp. Stäng av värmen och låt dekokten stå och dra en timme innan du börjar dricka. Jättegott!

Maria
2017-03-07 09:10
#4

TS har avslutat sitt konto.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: