Annons:
Etiketthud
Läst 962 ggr
MoaE
12/8/16, 6:08 PM

Hudproblem

När jag fyllde 18 cirka så började jag få problem med akne.. Har väntat ut men också testat diverse olika kurer hemma. Jag är idag 20 och det är  verkligen inte på väg att bli bättre, någon som har tips på var jag kan vända mig?

 Har funderat på att boka en av morgontiderna på vårdcentralen här men det rubriceras som akuttider..  Så är inte säker på om det är riktigt rätt väg att gå.

Skulle vara sååå tacksam om någon kunde tipsa om ett ställe i stockholm så jag kan bli av med det här, det tär på mitt självförtroende.

Annons:
Åsa S
12/8/16, 10:27 PM
Madde_Warrior
12/9/16, 12:16 PM
#2

Hade problem med acne i över 6 år Testade allt gick till läkare flera gånger fick bara antibiotika (vilket enligt mig är väldigt onödigt att ta för att bli av med de) Men till slut så fick jag en remiss skickad till dermatologen då fick jag utskrivet en medicin vars namn jag inte riktigt kan stava till hette roaccutan innan Den är verkligen inte snäll mot kroppen så de ses nog som en sista utväg men för mig funkade den och jag är helt fri från acnen nu 1 år senare

Better than a thousand hollow words is one that brings peace

OlgaMaria
12/9/16, 2:51 PM
#3

Mina bästa tips är spraya ansiktet flera gånger om dagen med aloe Vera-destillat från Holistics. Ta tillskott på zink och c-vitamin. Drick mycket vatten. Skippa socker, billiga vegetabiliska oljor och skummjölkspulver.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Upp till toppen
Annons: