Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 770 ggr
Daehyun_cheesecake
2016-10-27 12:07

Vad beror min yrsel på? Hjälp

Vet inte var annars jag kan skriva. Så skriver här. För några dagar sen började jag känna mig lite smått yr. Och för varje dag som gått har denna yrsel ökat. Den infaller oftast när jag sitter ner, och är bara någon sekund. Det är som att huvudet faller kort, som när man är full…. Har googlat men känner att jag inte riktigt kommit fram till något. Skulle kunna besöka en läkaren men vill kolla lite med er först. Vet ni vad det kan bero på?

Blogg: http://nouw.com/KpopLove

Annons:
[Rhonda]
2016-10-27 12:09
#1

Ring sjukvårdsrådgivning. 1177

Maria
2016-10-27 12:20
#2

Helst omöjligt att svara på. Är det stora besvär så gör som #1 Skriver att du ringer eller besöker din vårdcentral.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
2016-10-27 12:38
#3

Kolla blodtrycket. Det brukar kunna ge yrsel både när det är lågt och väldigt högt.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Halvdansken
2016-10-27 12:53
#4

Kristaller i örat?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

fossingen
2016-10-27 17:04
#5

#0 Hur är det med nacken ont eller stel i den eller som vanligt? Haft yrselsvojsar mer än när du sitter ner? Typ hastiga resningar och sånt är oftast blodtrycksfall. Men är det mer än så kan det vara alltifrån nacken, örat m.m


Upp till toppen
Annons: